Ich habe euch ja neulich schon mal so einen Supercut gezeigt und ich muss euch ehrlich gestehen, dass ich den hier noch einen Ticken besser finde. Dieser hier zeigt nämlich nicht nur Szenen aus Trailern, die dieses Jahr erschienen, sondern erzählt dabei auch gleich noch eine Geschichte.

It’s official folks, 2015 is drawing to a close and with Star Wars…I mean Christmas around the corner, it’s time to unveil the latest in my „Final Cut“ year-end movie mashup series. As always I have traversed through hundreds of different films across all genres and I have to say that 2015 was an exceptional year for film overall. So please accept this mashup video as my thanks to all the movie fans out there and also to the cast, crews and studios who make these films possible. You’ve all earned your rightful place in Valhalla.

Da bleibt eigentlich nur die Frage: Was ist das denn für ein Film mit Zombiemädchen da bei 6:24 und was ist der mit der Maske direkt danach? Die sehen creepy aus. Vielleicht mag ich das. (via Gilly, das leider auch nicht wusste, aber sicher gerne wüsste.)